Krepšelyje nėra produktų.
Prieš užsakant konsultaciją pas specialistą(-ę) prašome parašykite savo klausimą.
Sutinku gauti naujienlaiškius, rinkodaros pranešimus
Toliau nagrinėsime, kur ieškoti jūsų verslo augimo taškų. Praeitame straipsnyje kalbėjau apie 5 pagrindinius finansinius rodiklius, kuriuos būtina teisingai sekti. Straipsnį rasite čia.
Šiandien apžvelgsime dar 6 rodiklius, į kuriuos negalite užmerkti akių, jei norite, kad jūsų verslas augtų.
1. VERSLO PELNINGUMAS
Šis rodiklis parodo, kaip efektyviai naudojamas įmonės turtas ir kaip jis generuoja pelną.
BET! Jei per daug susikoncentruosite į pelningumo palaikymą, galite sustabdyti verslo plėtrą. Todėl kartais reikia paaukoti pelningumą vardan didesnių tikslų.
2. PINIGŲ SRAUTAI
Svarbu kontroliuoti, kiek pinigų į įmonę pateko per tam tikrą laikotarpį. Tai leis sekti sezoniškumą, paklausos padidėjimą, sudaryti pardavimo planą ir prognozuoti kito laikotarpio darbus.
3. DEBITORINĖS SKOLOS
Savininkas turi žinoti ne tik pirkėjų skolas, bet ir laiką, kada tie pinigai pateks į įmonės sąskaitą. Kontroliuoti skolininkus yra gyvybiškai svarbu. Geriau sustabdyti darbus ar prekybą, negu didinti skolą.
4. LŪŽIO TAŠKAS
Tai pinigų suma, kurios reikia, kad verslas išeitų ant nulio. Skaičiuojant šį rodiklį, svarbu atsižvelgti į pastoviąsias ir kintamąsias išlaidas. Be to, savininkas turi suprasti, kiek laiko prireiks, kol įmonė pasieks šį tašką.
5. VIDUTINĖ PARDAVIMO KAINA
Šis rodiklis turi būti apskaičiuojamas pagal kiekvieną produktą, pagal pardavimo vadybininkus, pagal dinamiką (valandas, dienas, savaites, sezonus).
Tokiu būdu jūs matysite, kada įmonė uždirba daugiau, o kada mažiau ir galėsite daryti įtaką šiems procesams.
6. KIEKVIENO PRODUKTO MARŽOS PROCENTAS
Naudojant šį rodiklį, nustatomos didelės ir mažos maržos kategorijos. Ir tai suteikia verslininkui galimybę padidinti pirmųjų pardavimus ir sumažinti antrųjų pardavimus (jeigu jos sąmoningai nėra sumažintos).
Stebėkite, kur pas jus finansuose yra tamsiosios dėmės ir darykite verslo sprendimus pagal realų vaizdą, o ne intuiciją.
Kadangi savo verslą sėkmingai vystau jau 15 metų, drįstu sakyti, kad jame tikrai kažką nusimanau. Per šiuos metus nuėjau ilgą kelią, užlipau ne ant vieno grėblio, išmokau begalę pamokų, kritau ir vėl stojausi. Kas gi nepaisant visų iššūkių lėmė mano verslo sėkmę ir nuolatinį augimą? Štai keli mano sėkmingo verslo receptai: 1. Suplanuokite savo pelną. […]
Jeigu nusprendėte pradėti verslą, Jums neužteks tiesiog turėti produktą ir žinoti, kam jį parduoti. Verslo pradžioje teks susidurti su gausybe popierizmo, o taip pat skirti laiko visos informacijos išstudijavimui, kad netektų susidurti su nemaloniais „siurprizais“. Tą galima padaryti savarankiškai, tam reikės: 1. Išsirinkti tinkamiausią verslo formą; 2. Susipildyti VMI formas: kontaktus, veiklos pobūdį, veiklos vykdymo […]
Viena iš baimių, susijusių su nuosavo verslo pradžia, daug kam yra viešumo baimė. Taip, jei jau nusprendėte imtis nuosavos veiklos, kad ir kokia ji bebūtų, tampate šiokiu tokiu viešu asmeniu – kuo viešesniu būsite, tuo daugiau žmonių atkreips dėmesį į jūsų siūlomus produktus ar paslaugas, tuo daugiau galite tikėtis užsakymų ar pasiūlymų bendradarbiavimui. Bet kaip […]